Mazda RX-8
Mazda RX-8 - Klasický design s oceňovaným rotačním motorem RENESIS
Cenami ověnčená Mazda RX-8 přináší na trh se sportovními vozy nové standardy kvůli svému ovládání, výkonu, pohodlí a zvláště pak díky speciálně vyvinutému rotačnímu motoru RENESIS.
Poznejte Mazdu RX-8 ze všech stran ve výše umístěném interaktivním představení. Projeďte se s ní při virtuální jízdě, odhalte její skvělé vlastnosti a podívejte se, jak vypadá ve vašich oblíbených barvách
Výkon
Řízení vaší Mazdy RX-8 vás naplní pocitem bezmezné důvěry. Srdcem Mazdy RX-8 je nový rotační motor RENESIS.
Při nákupu nové Mazdy RX-8 si budete moci vybrat ze dvou variant hnací jednotky RENESIS. Připravena je vysoce výkonná alternativa (170 kW při 8 200 ot./min s omezením na 9 000 ot./min) a jednotka se standardním výkonem (141 kW při 7 000 ot./min s omezením na 7 500 ot./min). Oba modely nabízejí vynikající výkon s výjimečným ovládáním a jízdní stabilitou.
Motor RENESIS je mimořádně kompaktní, což umožňuje ideální montážní polohu celého hnacího ústrojí nízko za přední nápravu. Nízko umístěné těžiště a jedinečné umístění hnacího ústrojí poskytuje dokonalé rozložení hmotnosti v poměru 50/50, jež poskytuje výjimečnou svižnost a odezvu.
Celé hnací ústrojí je umístěno za přední nápravou, palivová nádrž před zadní nápravou. Toto řešení soustřeďuje hmotnost blízko teoretické osy stáčení vozidla, což skvělým způsobem přispívá k pocitu ztotožnění řidiče s Mazdou RX-8. Výsledkem je vzrušující jízda v klasickém sportovním voze.
Precizní ovladatelnosti se dociluje nově vyvinutým dvojitým lichoběžníkovým zavěšením kol přední nápravy. Nové víceprvkové zavěšení zadní nápravy zajišťuje boční tuhost, která přináší vynikající ovládání a odezvu při současném zajištění délkové pružnosti, vynikající stability jízdního komfortu a nízké hlučnosti na silnici.
A konečně volitelný systém dynamické kontroly stability (DSC) zlepší vaše řízení a funguje jako aktivní bezpečnostní prvek. Monitoruje otáčky a úhly natočení kol, funkci brzd, stáčivou rychlost a aplikuje brzdnou sílu podle jednoho či více kol, čímž napomáhá omezit výkon motoru a brání smyku.