Bošina servis - mazda dealer - Novinky

Novinky

MAZDA CX-5 BYLA VYHLÁŠENA JAPONSKÝM AUTEM ROKU

Dec 6, 2012 Kategorie: Archiv Zaslal: admin

HIROŠIMA, Japonsko — Mazda CX-5, kompaktní crossover společnosti Mazda MotorCorporation, byl v Japonsku vyhlášen autem roku. Porota ankety „Japonské auto roku“zveřejnila výsledky 29. listopadu 2012.


COTY Mazdda Bošina

CX-5 využívá jako první model značky Mazda úplné škály technologií SKYACTIV od motorupřes převodovku a karoserii až po podvozek. Vyznačuje se předvídatelným a kultivovanýmchováním na silnici spolu s příkladnými environmentálními a bezpečnostními vlastnostmi.Zároveň se jedná o první Mazdu s designem ve stylu KODO – Duše pohybu. Tvary vozu,z nichž vyzařuje vitalita a dynamika, evokují představu geparda připraveného zaútočit nakořist.

Mazda CX-5 se vznětovým motorem SKYACTIV-D nové generace se pyšní točivýmmomentem srovnatelným s tradičním zážehovým osmiválcem o objemu 4,0 l. Jehomaximální hodnota totiž činí 420 Nm. Současně ale dosahuje nejnižší spotřeby paliva vesvé kategorii. Podle japonské metodiky měření ujede na jeden litr paliva vzdálenost 18,6 km(měřicí cyklus JC08, model s pohonem předních kol).

Za přibližně devět měsíců od zahájení prodeje přijala Mazda již 37 000 objednávek namodel CX-5. Při původně přepokládaných prodejích tisíce vozů za měsíc by to vystačilo navíce než tři roky.

Aktuálního ročníku ankety „Japonské auto roku“ se mohly zúčastnit všechny automobily,které byly uvedeny na tamější trh od 1. listopadu 2011 do 31. října 2012 a jejichžpředpokládaný roční prodej činí nejméně 500 vozů. Dosud posledním modelem značky Mazda, který v anketě zvítězil, se v roce 2005 stal roadster MX-5. Celkem má Mazda nakontě již čtyři tituly „Japonské auto roku“.Výkonný ředitel Kioši Fudživara řekl: „Jsme potěšeni, že CX-5 obdržela tak respektovanéocenění, a ceníme si vřelé podpory našich fanoušků. Povzbuzeni takovou poctou, budemei nadále usilovat o to, abychom vyráběli taková auta, jaká umí jenom Mazda. Věříme, že sitak zajistíme podporu našich fanoušků a zákazníků i do budoucna.“


Návrat